OBLIKA MAME

Odkar sem mama je moje telo drugačno. Tako za druge kot zame. Včasih se mi zazdi, da sem bila prej tudi jaz samo eden od zunanjih opazovalcev, pomembna mi je bila namreč predvsem vizualna podoba. Zdaj pa so v ospredju funkcionalnost, udobje in prijetnost. Otroku je prav vseeno za obliko dojk, mamine so najboljše, saj je v njih dragoceno mleko. Trebuh, ki je mehek je še posebej vabljiv za otroške rokice in zelo prijeten za poležavanje na njem. Močne roke nosijo otroka, v objemu našega telesa se počuti varno. Odkar sem mama uživam v svojem telesu, ki hrani, prenaša in varuje mojega otroka. Ko pa se pogledam v ogledalo, se včasih oglasijo zunanji opazovalci v meni, ki se zmrdujejo nad nagubano kožo, štrlečim trebuhom in izginulimi dojkami. Takrat se zavem, kako globoko so vame vtisnjene podobe lepotic, ki nam jih vsiljujejo mediji. Vesela sem, da se to dogaja vedno manjkrat. Ljubezen in zaupanje v svojo telo bom lahko prenesla svoji hčeri le tako, da ji bom sama za vzgled.
Mame so različnih oblik, zunanjih in notranjih. Tako kot vse, kar je živega na svetu. Enake in vedno iste so samo umetne stvari brez življenjskega toka, ki nenehno spreminja, brusi, oblikuje….

Oddajte komentar

